2maviboncuk ben aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım ayılması için sırtına vurdum sarstım yüzüne kafasına su çarptım dilini bastırdım ama hiçbişekilde kendine getiremedim. Gerçekten çok çok çok kötü bir tecrüce allahım hiç bir anneyi böyle bir şeyle sınamasın o anki çaresizlik çocuğunun ellerinde baygın yatması gerçekten tarif edilemez insan aklını oynatıcak gibi oluyor. Umarım kimse yaşamaz. Doktor randevusunu da aldım bugüne. Birdaha yaşamamak için dua ediyorumm🙏🏻