Merhaba sevgili anneler. 10,5 aylık bir kızım var ve yaklaşık 4 ay içerisinde 3 kere nöbet geçirdi. Nöbeti şöyle açıklayayım hepsinde öncesinde tutunup yürümeye çalışırken dengesini kaybedip düştükten sonra (hafif düşüşler) korkup ağlamaya başlaması ve sonrasında nefesinin kesilip baygınlık hali olması şeklinde devam etti. Sonuncusu dün gece yaşandı evim dublex ve bebeğim merdivenin 1. Basamağından halıya düştü sırt üstü hemen yanına gittim ve yattığı yerden kaldırmamla birlikte önce ağlamaya başladı ve sonra bi anda katıldı nefesi kesildi gözleri sabit bakmaya başladı baygınlık halindeydi ne yaptıysam kendine getiremedim çenesi kitlenmişti ağzını açıp dilini bastırmaya çalıştım ama kesinlikle tepki vermiyordu sadece arada nefes almaya çalışır gibi bi zorlama sesi geliyordu. Tabiki bu sırada biyandan panikle bağırarak hemşire olan komşuma koştum hemen alıp müdahale ettiler bir süre sonra kendine gelip ağlamaya başladı. Çok korkmuştu kafasını zor tutuyordu apar topar hastaneye götürdük muayene ve tomografi sonucu herhangi bir beyin hasarı söz konusu olmadığını söylediler ve biraz müşade altında tutup taburcu ettiler. Doktorla konuştuğumuzda nefessiz kalmasının 5 dk yı geçmediği sürece herhangi bir beyin hasarı oluşturmayacağını söyledi ve bu durumla ilgili çocuk nörolojisinden randevu alabileceğimizi söyledi. Randevusunu bugün alacağım fakat belki içinizde aynı durumu yaşayanlar vardır diye bir bilgi alışverişi yapmak istedim. Konuyu yaşamış annelerim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻