Venusum bugün bana da sordular emziriyormusun diye. Hayır üç aylığından beri sadece mama veriyorum dedim. Birazda insanın kendisiyle alakalı. Çok nahif aman kimse kırılmasın diye düşününce herkes bişey söyleyebileceğini düşünüyo. Ben gayet gülerek ama sert bi tavırla öyle dedim. Zaten sütüm yoktu uğraşmadım mama veriyorum dedim. Soranlar hııı iyi dedim geçti. Emzirmek, annenin kendi sütünü bebeğine vermesi güzel bişey. Ee ama olmayınca napalım. Olmayınca olmuyo. Mama verip karnının doyduğunu görüyorum mutlu olduğunu biliyorum gerisi boş benim için. Konuşsun dursun herkes.