Kızlar bebeğim 2 aylık yetersiz beslendiğim ve dinlenemediğim için mamaya başlamıştık. Mama+meme gidiyordum. Ama biberona alıştığı için asla emmiyor. Sütümü sağıp biberondan veriyorum ama sütümde gittikçe azalıyor emmediği için . Memeyi ağzına koyunca sinirlenip ağlıyor kendini sıkıyor. Kafayı yicem. Zaten azdı sütüm şimdi iyiden gidecek.Nasıl alacak memeyi ne yapayım hiç bilmiyorum. Aç bırakayım acıkınca alır dedim bana mısın demiyor