Meryeminannesi1 Benimkide dün 3 ten sabah 7 ye kadar uyumadı ağlama krizine giriyor ne emiyor ne kucakta duruyor ne yatıyor ne emzik tutuyor ne uyanıyor ne uyuyor çok tuhaf bir durum ve uykusuz olduğu için çok huzursuz şu an ne zaman bitecek bu dönem