Veragillerden Deletedmom_23 Atak döneminin bitmesine on gün var gösteriyor. Bitince gerçekten geçiyor mu? Biz bu şekilde dördüncü ay atağında yaşamıştık. Beşinci ayda geçmişti. Umarım dokuzuncu ayda bir şey kalmaz.
Deletedmom_23 Veragillerden Valla 9. ayda benim normale döndü canım. ayda diş sıkıntısından biraz zorluyor ama 8 gibi değil
Ardenege38 Veragillerden bizimkindede 10 gün yazıyor Allahım bi bitse bi bitse ben bittim delirdim öldüm Allh yardım etsin çok zor aşırı
Deletedmom_23 salakmisincemilee dün gece iyi uyumadıysa bu gece uyur. Size tavsiyem bol bol dışarı çıkarın ve her akşam uyumadan banyo yaptırın.
salakmisincemilee Deletedmom_23 canım bursada yaşıyoruz inan çok sıcak çoğu zaman günde 2 kere yıkıyorum hergün bi saat dışarı çıkarıyorum şimdi emekliyor ordan oraya karıştırmadığı yer yok enerjisini de atıyor ama bilemedim işte bi yeri acısa gündüz de ağlar değil mi
Esoca38 salakmisincemilee o aylarda aynısıni yaşadım şuan 2 tane altta disimiz var :)) sanırım dış geliyor 🥰
salakmisincemilee Esoca38 evet canım mercimek gibi kabarmış damağı kızarıklıkta var hem diş hem atak sanırım ama dişi olsa kulaklarını çekiştirmez mi bilemedim ayy ne zormuş ya
Esoca38 salakmisincemilee benimkide aynı öyle top top olmuştu çok zorladı benide baya her dönemleri farklı zor biran önce buyuselerdi hayırla Insallah 😂
Ardenege38 Veragillerden yaa varya bugün kafayı yedim yedim inan napıcagımı bilmiyorum bak uyku ilaclarıyla uyutuyorum deli olacam siz kaç ay kaç günlüksünüz gerçekten varya çok kötüyüm aglmaktan bi hal oldum
Veragillerden Ardenege38 Biz 8 ay 15 günlüğüz, inan bizimki de uyumuyor ama geçici bir süreç öyle düşün… Ben de çok kötüyüm ama geçecek diye teselli ediyorum kendimi 😪
Ardenege38 Veragillerden bizimki asla uyumuyor bakın bu saat oldu hala uyumuyor dalamıyor asla sabahın 6 sından beri ayaktayım inanın mahvoldum sizdede durumlar böyle mi gerçekten aklımı yitirmek üzereyim
Meryeminannesi1 Bende kabız diye uyumuyor zannediyordum mükemmel uyku düzeni olan kısım 8 buçuk aylık çılgın gibi ağlıyor 2 dişi çıktı demekki atak zamanı
salakmisincemilee Ardenege38 ben dün gece 3ten beri ayaktayım deli gibi uykusu var ama beşiğin içinde oturuyor gözleri kapandığı an hareket ediyor uyumamak için takatim kalmadı ben de çok kötüyüm 😭😭😭