sarmaliklahana Mizmizmyrtle 2 senedir belkı fazladır kullanıyorum yok kız kalın cıkarıyor sadece cabuk cıkıyor. Normalde iple kendim alıyor 1 hafta gidiyor ama ustura ile 3 günde 1 almak gerekiyor. Bende kalın cıkmadı yani şimdiye kadar parti oluyor. Ama zamanım varsa iple alıyorum tabi 🤭😇
Lajivert Mizmizmyrtle ben yaklaşık 6 aydır falan kullanıyorum ama cok sık değil çeneme kullanmadım ama yüzümde kaşımda kullandım ilk önce yağ tarzı serumum var onu sürüyorum hem tahriş olmuyo hemen kayıyo.sertlesme coğalma vs yasamadm
Deletedmom_45 Mizmizmyrtle kaş usturasi o kadar rahatlik ki sana anlatamam tamamen yanılgı cogaltiyor denmesi sen kıllarını ne ile alirsan al gene ayni olacagi duruma geliyor sadece ustura jilet gibi oldugu icin kıl cikarken kalın köklü çıkıyor o yuzden cogaldi deniliyor aslinda tam çıktığında tamamen ayni. Bide eger bıyıklarını agda ile aliyorsan sakın agdadan dönme agda hem cabuk çıkarmaz hemde iyi sana şöyle diyim vucudumu bastan asagi jilet ile aliyorum yuzumu de dahil 2 katli jilet ile gram fazlalasma olmadi olmazda kaslarimida kas usturasi ile aliyorum cok memnunum 🌸🥰
tatlipatatesmom Mizmizmyrtle yo krem surmuyorum normal dümdüz alıyorum krem sürünce almas ki kayar hep
Merveth Mizmizmyrtle ay ben de bi heves aldım. Öncesinde nemlendirici sürmeyi ihmal etmeyin yoksa hart hurt oluyor 😄 alıyorum valla rahat
Mizmizmyrtle Merveth aynen yaaa bende bunu sordum krem vs kullanıyor musunuz diye hayır krem sürünce kayar demişte birisi kuru alınca da keser ki 🤓
Pol34 Mizmizmyrtle sanırım 2016dan beri falan ustura kullanıyorum o zaman rossmandan 3 tanesini 3 liraya falan alıyordum hey gidi günler 🤣 kaşlarım kalın değil ince ve sarımsı o yüzden üst kısmı ve ortayı usturayla altta çıkan tek tük kılları cımbızla alıyorum. Bıyık için falan kullanılmaz bence. Yüzümü de bir dönem alıyordum ölü deriyi temizlesin diye ama ben zaten tüysüz bir insanım saçlarım bile ince azdır. Biri yorumumdan görür yüzünü alır kılları kalın sert çıkar valla karışmam
Cocolingo Mizmizmyrtle bende 3 yıldır kullanıyorum büyük rahatlık kızın çıkış yönüne doğru uygulamanız gerekiyor,krem serum vs kullanmıyorum uygularken, ben hiçbi sertleşme çoğalma yada erken çıkma yaşamadım bu biraz kıl yapısıylada alakalı olabilir,