Mizmizmyrtle Kızlar bugün gratisten kaş usturası aldım ilk defa kullanacağım bir de büyük ustura var yüz içinmiş bıyık falan alınıyor mu bununla daha önce hiç kullanmadım 3 gün sonra kurt adam gibi gezmeyeksem eğer kullanıcam :D
tatlipatatesmom Mizmizmyrtle ben kullanıyorum kasimin ust tarafındaki ince tüyler icin çok sık sık kullanmiyorum bazen sıkışırsam biyigimi da aliyorum ama dediğim gibi her zaman değil bence kullanim sikliginiza bağlı olarak değişir sürekli kullanirsaniz kalinlastirir bence sonuçta ustura😅
Lagertha Mizmizmyrtle ben yaklaşık 6 aydır kaşımın üstünü ve arada bıyığımı alıyorum hiç kalınlaşmadı.
Mybaby33 Mizmizmyrtle bende bi kaç gün önce bir arkadaşta görmüştüm kılköklerinin tersine yapmazsan kalınlaşmaz demişti koşa koşa gidip ustura aldım çok büyük bir kolaylık ya :)
Annebusra25 Ahahaha 😁 hiç kullanmadım ben cesaret edemem şahsen zaten esmerim iyice ivedige donerdim heralde 🤣
Mizmizmyrtle Annebusra25 bende hiç cesaret edemiyordum ama İnstagram da o kadar çok görüyorum ki kullanan dedim kaşlarım için bi deniyim bari üstlerini almak için baktım büyük de bi tane var hiç kullanmadım denemeye de korkuyorum ya çoğaltıyorsa aman naparım xjdmdkdkdckdkdk
Mizmizmyrtle tatlipatatesmom ayy bıyığımı alamam zaten çoğaltırsa bide uğraşamam yüzümde tüyüm yok ama ölü deriyi de aldığını görmüştüm bir videoda 😬 ay bende bi kaşıma deniyim bi ilk sonra bakcam bakalım bide kaşınıza nasıl kullanıyorsunuz krem sürüp mü
tatlipatatesmom Mizmizmyrtle yo krem surmuyorum normal dümdüz alıyorum krem sürünce almas ki kayar hep
Mizmizmyrtle Lagertha Mybaby33 Benisahtesevme2 Nasıl kullanıyorsunuz peki kullanımı anlatır mısınız biraz 🥰
Kbrbisi28 Hic kullanmadim kardeslerim cok kullaniyor ben genelde agda yapiyorum pudralı kaş icinde almiyorum cunku cikmiyor sadece uzayanlari kesiyorum
Mizmizmyrtle egelsenkonuss yüzümde tüy yok ölü deriyi aldığı için denemek istiyorum bir kere bıyıklarımda haftada 1 alırım ağdayla tek tük çıkar etkiler mi acaba bilemiyorum
Hollymolly Mizmizmyrtle ben kullanıyorum ekonomik oluyor sürekli kuaföre gitmek zorunda kalmıyorum. Özellikle acil durumlarda bir yere gideceksem birileri gelecekse hemen cırt cırt bıyıkları kaşların üstünü şekillendiriyorum. Hatta yüzümü komple aldıgım da oluyo:) aynı çıkıyor tüylerim
Busraata Mizmizmyrtle kaşıma kullanıyorum ama gerektiğinde her zaman değil.Çogalmıyor ama sertleşiyor aldıramadıgım zaman kullanıyorum.
egelsenkonuss Mizmizmyrtle yok bi zararı olmaz onun için ama ölü deri içinde gerek yok bence riske atmayn
2maviboncuk Mizmizmyrtle Bi arkadaşım alıyor onunla banada tavsiye etti bi fırsat bulup alamadım o kullandıktan sonra bide karınca yağı mi ne öyle bişey sürüyor hem geç çıkarıyormuş hem kıl köklerini köreltiyormuş koltuk altına bile sürüyor aşırı memnun ciddi anlamda azaldığını söyledi bende deneyeceğim ama nezaman bilmiyorum 😅