mehtapimat tosbikim aslinda hic öyle degil biliyo musunuz illa sallanmayi aramiyo yine masallah diyeyim de ben 🧿☺️
tosbikim mehtapimat maşallah nazar değmesin ☺️ Ben kötü örneklerle kartılaştım hep o yüzden sanırım. 3-3,5 yaşına kadar bebeğini sallayarak uyutanlar vardı ondan sanırım bu ön yargım
ElisAsk tosbikim başlarda oyun halısında yerdeyken bi bakiyordum uyumuş ama şimdi gidip gelmekten uyumuyor ayağımda mecburi sallıyorum bazende emerken uyuyor