tosbikim Merhabalar güzel anneler. Bebeğim 8,5 aylık. Uyku problemi var uykuya zor geçiyor. Kucağımda gezerek uyuyor. Uyku eğitimi vermeyi denediğim dönemde üst dişlerini çıkarttı o yüzden devam edemedim. Bu dönemde kucağımda gezerek uyumaya alıştı maalesef. Bayramda uzun yolculuk yaptık arabada direk uyuyor ama evde çok zor dalıyor uykuya. Sizin bebeklerinizin uyku düzeni nasıl? Bana öneride bulunabilir misiniz ne yapabilirim.
Defnecim tosbikim merhaba benim bebeğim de 8 aylık ve 7 buçuk aylıktan beri öyle uykuya direniyor ama çok uykusu oluyor neden böyle oldu anlamadım
Yavuzuannesi2012 tosbikim benim oğlum bugün tam 8 aylık oldu. 4 aya kadar kendi kendine uyuyordu 4. Aydan sonra büyüme atağı geçirdik sallanmaya alışmıştı. Tekrar unutturayım derke n araya diş tatil cenaze vs. Girdi. Daha yeni yeni memede uyumaya başladı. Uykusunun baya gelmesini bekliyorum artık gözler kıpkırmızı oluyo ağlamaya başlıyor hemen emziriyorum 5 dakika sonra uyuyor. Bizimde tek sıkıntımız geceleri sık uyanması 😔
Balyanakannesiii tosbikim Tam uyku eğitimi diyoruz ya hasta oluyolar ya diş çıkarma bizde kıyamayıp hemen vazgeçiyoruz. Aslında çok yanlış bi kaarar verdiysek caymamak lazım. Bizimki de diş dönemine denk geldi ama basardık çok şükür şimdi beşiğinde uyur güzelce gece ara ara uyanıyor vermiyorum sütünü su emzik sabaha kadar . 6.6.30 gibi veriyorum sütünü. 9aylık bu arada . Benden size tavsiye kararlı olun vazgeçmeyin 😊
Ebbrru tosbikim bizde 8 ay 15 günlüğüz uzun zamandir uykuya direniyor uykusu varken dün disini patlatti sanirim dis sancisindan filan bizimki insallah biran once düzelir 🙏
tosbikim Defnecim aynen uykusuzluktan gözler kızarıyor ama sürekli hareket halinde uyumamak için. Kontrole de düzenli gidiyor çok şükür bir sıkıntısıda yok. Bende anlamadım 😕
Cnndr tosbikim 4-5 aylıktan beri sadece rutin oluşturmaya çalıştık,sonrasında kolay oldu uykuya geçirmek,bu sıralar dişten dolayı huysuzluk huzursuzluğu var ağlayarak uyanmaları..atlatıcaz inşallah,sizde rutin oluşturup pes etmeden eğitim verebilirsiniz
tosbikim Yavuzuannesi2012 yaklaşık 1 aydır gece sık sık uyanma bizde de var 🙄 Bu aylarda olam bişey mi acaba
tosbikim Cnndr inşallah çabuk atlatırsınız 💜 bizde rutin falan kalmadı. Haklısınız yeniden bir düzen oluşturmakla başlamalıyım
tosbikim Balyanakannesiii Maalesef öyle oluyor. Ben tam hazır olduğumda bu sefer arada eşim müdahale ediyor oda sıkıntı. Maşallah darısı başımıza inşallah 😊 Gece beslenmesini bırakmış sanırım bebeğiniz ne kadar süredir böyle
tosbikim Ebbrru evet diş çıkarma huzursuzluğu oluyor atlatmışsınız maşallah. Bol bol uykuları olsun inşallah bebeklerimizin
Annesirintugceuzun tosbikim Ben kızıma meme veriyorum. Uykuya dalmadan yatağına yatırıyorum. Başını veya sırtını okşayarak uyutuyorum. Bazen oyalanıp kendisi dalıyor uykuya. Artık odaya geçtiğimizde uyuma zamanı geldiğini anlıyor. Bu şekilde alışmadan önce 2-3 gün uyutma çabalarımda hep ağladı. Ama yılmadım alıştırdım. Önceden hep memede uyurdu. Yatağına yatıramazdım hemen uyanırdı ve ağlardı. Şimdi yatırıyorum dönüp uyuyor.🤗🤗
tosbikim Annesirintugceuzun Maşallah ne güzel alışmış. Benim oğlum sürekli dönüyor beşiğinde inşallah onuda alıştırabilirim kendi kendine uyumaya
tosbikim Balyanakannesiii sanırım benim hatam gece uyandığında uykuya dalamayınca emzirmem bu yüzden hala devam ediyor gece beslenmesi
ElisAsk tosbikim 8 ay 8 günlük kızım gündüzleri ayağımda sallayarak uyutuyorum ama geceleri balkonda uyuduğumuz için yer yatağına koyuyorum döne döne uyuyor. Gecede bazen iyi 2-3 kere kalkıp emip uyuyor bazende çok fazla mızmız oluyor. Dişimiz çıkmadı onu huysuzluğu sanırım
tosbikim ElisAsk ohh serin serin ne güzel uyuyordur ☺️☺️ Evet dişler huzursuzluk yapıyor. Ben hiç ayağımda sallamadım 2 kere falan ayakta sallamayı denediler korkuyor kalkıyor hemen 🤭
tosbikim mehtapimat Sallanarak uyuyunca alışkanlık yapıyor die korkuyorum açıkcası 🙄🙄 Arabanın sallanmasına alıştı koltuğunda direk uyuyor 🤭🤭
ElisAsk tosbikim başlarda oyun halısında yerdeyken bi bakiyordum uyumuş ama şimdi gidip gelmekten uyumuyor ayağımda mecburi sallıyorum bazende emerken uyuyor
mehtapimat tosbikim aslinda hic öyle degil biliyo musunuz illa sallanmayi aramiyo yine masallah diyeyim de ben 🧿☺️