MMADEN doktorların %50 si ver diyor %50 si verme diyor kendi bildiğini yap ver ben odama getirir getirmez verdim emziği bi kaç kere doktor geldiğinde saklıyordum sonra yakaladı tabi Bn uyurken gelmiş gece nöbeti emziği vermekle ii yaptın dedi çocuğun emme refleksi gelişir çenesi kuvvetlenir dedi hani sağlık ocağı mesela asla verme diyor zaten ellerini ağzına almaya başladığında emziği istemeyebiliyr elini emmek daha cazip geliyor yinede sen bilrsn tabi ama 1 ay sonrada bebeğin almaz belki şimdiden başla bence