Merhaba anneler 13 günlük bebegim var sürekli emmek istiyor, Memede uyuyakaliyor.
Yatırinca ağlıyor tekrar emziriyorum gazını alıyorum tekrar istiyor hemen hemen her saat başı istiyor.
Normalde 2 saatte bir emzirmem gerekiyor.
Fazlasını kusuyor bir daha başlıyor ağlamaya Bekliyorum vermek istemiyorum herşeyi yapıyorum yine de susmuyor ne yazik ki emzirmek zorunda kalıyorum.
Geceleri ise misal 24.00 da uyandı sabah 5 e 4 e kadar uyumuyor kucakta ayakta hiçbir şekilde durmuyor. Emzirip yatırıyorum 15 dakika sonra yine başlıyor ağlamaya.
Kısır döngü yaşıyorum resmen.
Herkes yalancı emzik ver diyor ama doktorum 1 aydan önce onermedi.
Var mi emzik veren yada bilgisi olan ?