Fu3160 BeyzaN77 her pozisyonu deneyin ayakta yatarak ne bileyim yatağın üstünde yatırırken siz ayakta ben her şeyi deniyordum ayakta emzırmıslıgım çok oldu biraz zor geçen bir dönem malesef ama geçiyor
Fu3160 Ben böyle baştan sütün azalacak şu bu diyen doktorları da anlamıyorum insan zaten psklojik olarak üzgün oluyor bide tuz biber yapıyorlar çok sinir bozucu ben olsam o dr değişirim
BeyzaN77 Fu3160 valla zor buldum doktor başka randv yoktu günlerdir randvu alamadım bunu bulunca gittim direk 😐öyle moral olcaklari yerde daha da zora sokuyorlar
Fu3160 BeyzaN77 vazgeçme sadece bu durumun geçici olduğunun farkında ol uğraş ben kac gece sabahladım ayakta falan zordu ama gecıyor yani
Kedidirokedi BeyzaN77 benimde bebeğimin egzamaları vardı o kadar çok krem kullandım ki gerek özel yapımlar gerek pahalı kremler en iyi la roche posay ciciplast baume iyi geldi denemenizi tavsiye ederim cilt yenileyici
Zeynoko BeyzaN77 biz doktorun önerisi ile Bepanthol sensiderm kullandık ama eczacıya bebekler için olanı diye belirtin mutlaka çok iyi geliyordu hemen yatisiuordu kızarıklık tabi muhakkak bol bol duş aldırın.sabah akşam yıkayın çok iyi gelicek 2 güne geçer.
Emine323 BeyzaN77 zor geçiyor şuan benim sadece yoğurda alerjisi çıktı ama diğer şeyler de pek iştahlı yemiyor pek bişey veremiyorum ysni