Kızlar bebeğim 4 ay 23 günlük alerji belirtileri olduğu için bugun çocuk doktr. Gittim alerji maması önerdi onu aldım işte diyete baslicam bugünden itibaren ..sütüm azalcagi için magnz destek amaçlı ilaç verdi bana.. poposunun arası hep kırmızı sudocrem kullandım geçmedi doktora sorduğumda o pişik değil alerjinin yaptığı bı tahriş mustela arconem kullanablrsn dedi
.sizin kullanıp memnun kaldığınız o kızarıklığı geçirdi dediğiniz krem varsa yardımcı olurmusunuz ..