canankagan krkyaesra benimde doktorum dememişti araştırınca öğrendim ve gerçekten atak günü geldiği gibi huyu değişiyor taki bitene kadar
canankagan hayalperest__ hesaplıyor.com diye bi uygulama var oradan bakabilirsin. Normalde 40. Haftası hangi tarihe geliyorsa onu yaz tarih olarak yani tam 40 da doğmuş gibi sonra çıkıyor zaten atakta mı değil mi ne kadar kaldı hepsi yazıyor
Gamzecn canankagan ben simdi baktimda 14 günden oluşan atak haftanızın 12.günündesiniz diyor bitmesine 2 gün kalmış hadi bakalım
Nesli29 Biz de dördüncü ay atağındayız. Mahvoldum diyebilirim uykuya geçmiyor direniyor sürekli boş boş ağlıyor emmiyor ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim. Ne yapsam olmuyor sinirimden ağlayıp duruyorum. Huni takıp gezeceğim yakında
Brnmoms canankagan tak huniyi başına beraber delirin yoksa geçmiyor o haftalar 😁😁 şaka bir yana ben dikkatini başka yöne çekiyorum o şekilde atlatıyoruz. Genelde sosyalleşmek işe yarıyor.
Brnmoms Kerembebekk-13 4. Ay atağı uyku problemi çok yapıyor ama geçiyor illaki. Siz sadece tutarlı olun. Ağlıyor diye uyutmak istediğiniz şekli değiştşrmeyin. Şuam derin uykuya geçmeyi öğreniyor. Bir ay sabırla sonu gül bahçesi
Ozel070419 Berilikomunannesi canım merhaba lütfen Allah rızası için birde bana bakarmısın bugün 22 günlük olduk 39+3 günlük ken doğum yaptım 26 temmuzda güzel uyuyan bebeğim son bir kaç gündür zor uyuyor mız mız hep diyorum çocuğuma nazar ettiniz niye uyuyor hep uyuyor diye babaannesi ve babasına yenidoğan bebek tabi ki uyuyacak günün çoğu zamanı uykuda geçer ama yok eskiler iyi bilirmiş kayınvalidemin sözü bu bende ilk çocuk büyütmüyorum ama nafile tabi neyse şimdide bir kaç gündür uykuya geçişleri çok huysuz uzun uyuyan bebeğim şimdi daha kısa uyuyor eskiden böyle atak vs duymadım hiç bu aylar için ricam bi banada bakarmısın 🙈😭🤲❤️
canankagan Ozel070419 tam 40 haftalık olduğu tarih ne zaman yani erken doğmuş ya 40 hafta doğsaydı hangi tarihte doğacaktı
Berilikomunannesi Ozel070419 internete atak haftaları ve hesaplaması yazıp kendin görebilirsin canım en azından hazırlıklı olursun
Berram Ebrk neler yasadnz acaba bızde bugun 5 aylık olduk ama 1 aydır ıstahsız keyıfsız uylusu haff huzursuz huysuz🤦🏻♀️