Kerembebekk-13 Ebrk sizin de sürekli ağlıyor muydu benimki uyuyacağı zaman 1 saat ağlamadan uyumuyor 4 ay 4 günlük 3 haftadır böyleyiz bu ayın sonuna kadar mı sürer acaba çünkü 3 haftadır çekiyoruz
minigiminannesiii Kerembebekk-13 nasıl uyutuyorsunuz benimki de çok dirençli uykuya. Uyku saati gelecek diye korkuyorum
Brnmoms Kerembebekk-13 4. Ay atağı uyku problemi çok yapıyor ama geçiyor illaki. Siz sadece tutarlı olun. Ağlıyor diye uyutmak istediğiniz şekli değiştşrmeyin. Şuam derin uykuya geçmeyi öğreniyor. Bir ay sabırla sonu gül bahçesi
Gokturksmama canankagan kenara geçip geçmesini bekledim 😄 12. Hafta atağı 3 gün sürdü ama sürekli kucaktaydı yapışık ikiz oluyoruz. Slinge takıyorum hemen. Onu da istemezse kucak malesef. Sonra ama hemen düzeliyor bu süreçte yaptığım hiç birşeye alışkanlık kazanmıyor. Ne zaman ne kadar emmek isterse o kadar emziriyorum. Sinirler harap oluyor ama yapcak yok.
minigiminannesiii Busram14 aynı bizimkisi. Atak haftası gelmeden başlıyor belirtiler çok da geç geçiyor
Kerembebekk-13 minigiminannesiii evin içinde gezdirerek uyutuyorum ya da dışarıda bebek arabasında uyuyor akşamdan beri de uyku saati gelene kadar emzirmiyorum ağlama krizi geldiğinde emziriyorum çok acıktığı için emip mayışıyor fazla ağlamıyor siz de deneyin bu yöntemi belki işe yarar
Eskus Bizde 6 ay 8 günlüğüz sanırım atak haftası😩sürekli,sebepsiz ağlama,huysuzluk,uykuya direnme daha neler neleeerr😅bu nedir ya bi atağı bitiyor öbürü başlıyor bizim zamanımızda atak mı vardı ah ahh😂😂
evlatcan Ebrk bizde yeni başladı sürekli ağlıyor uyutuyorum bıraktığım an kalkıyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık.
Gokturksmama Papatya2636 3. Günde bitti ya. Hatta ben atağa girdiğini 2. Günde anlayabildim 3. Günde uyku düzenini değiştirdi ve bitti çok şükür. Çok kısa sürdü. Bebekten bebeğe değişiyor bu da işte demek ki. Ama ilk atağı mesela çok uzun sürdü bitmek bilmedi mahvolduk eşimle 🤦🏻♀️
Kerembebekk-13 @“Mer-seL”#p21952294ins Mer-seL İnan ben de bitmesini bekliyorum dört gözle düzeleceğine dair ümidim yok 😒
Dreamsrain19 Mer-seL benimkide 15 nisan doğumlu 3.aya girdik atak mıdır huymudur uyku gerilemesi midir 4 aylığız aşı olduk tamamen mahvolduk
canankagan hayalperest__ hesaplıyor.com diye bi uygulama var oradan bakabilirsin. Normalde 40. Haftası hangi tarihe geliyorsa onu yaz tarih olarak yani tam 40 da doğmuş gibi sonra çıkıyor zaten atakta mı değil mi ne kadar kaldı hepsi yazıyor
Anakha hayalperest__ 5-8-12-19-26-37-46-55-64-75 haftalarda süreleri 2 gün ile 2 hafta arasında süren büyüme atakları. Vücudu geliştiği için yaşadıkları sıkıntıları huzursuzluk yaşayıp uykuya direnme ile gösteriyorlar yada tam tersi aşırı uyuyorlar çocuğa göre degisklik gösteriyor. Bu süreçte ya daha çok emmek ve temas istiyorlar yada iştah kesiliyor
Prenses_annesi22 canankagan 2 yaş sendromundan selamlar 😟 her istediğini yaptırmaya calısan ,uyumaya drwnen bie bebe ile savasıyorm
Aslicamm canankagan bol bol sabır çekip dua ediyorum 😂 ilk 3 ay zaten hep agliyodu kucagimdan inmiyodu atak mi değil mi anlamıyodum genel modu öyleydi ama tam rahata erdim derken 4. Ay atağı geldi gördüm günümü 😂 onun dışında ne isterse nasıl mutlu olursa onu yapmaya çalışıyorm mesela uyumak onu mutlu etmiyo tamam diyorum uyuma ne zaman istersen uyursun, kucak istiyo tamam kucağımda gez diyorum meme istiyo 2 beden kuculdu herhalde emmese bile ağzında fırsat olursa da kanguruyla dışarı çıkıyoruz bi tur atıyoruz yarım saat etrafi izliyo
Aysesen-16 Busram14 nasıl hesaplanır o cnm bnde bir şey okudum da düzeltilmiş yaş faalan filan anlmdm
Berilikomunannesi Aysesen-16 canım şöyleki harika haftalar diye uygulama var 84.99 lira muhteşem bişey atak haftanı haber veriyor yapman gerekenleri söylüyor onun dışında sende hesaplayabilirsin. Oda şöyle 40 haftalık doğan bebek için misal 3. Atak 12. Haftada ama diyelimki senin bebiş 39. Haftada doğdu o zaman senin 3. Atağın 13. Haftanızda olucak
Ozel070419 Berilikomunannesi canım merhaba lütfen Allah rızası için birde bana bakarmısın bugün 22 günlük olduk 39+3 günlük ken doğum yaptım 26 temmuzda güzel uyuyan bebeğim son bir kaç gündür zor uyuyor mız mız hep diyorum çocuğuma nazar ettiniz niye uyuyor hep uyuyor diye babaannesi ve babasına yenidoğan bebek tabi ki uyuyacak günün çoğu zamanı uykuda geçer ama yok eskiler iyi bilirmiş kayınvalidemin sözü bu bende ilk çocuk büyütmüyorum ama nafile tabi neyse şimdide bir kaç gündür uykuya geçişleri çok huysuz uzun uyuyan bebeğim şimdi daha kısa uyuyor eskiden böyle atak vs duymadım hiç bu aylar için ricam bi banada bakarmısın 🙈😭🤲❤️
canankagan Areenn benim üçüncü atağı bu ama onla birlikte bende bittim yani ne yapsam sakinleşmiyor ne istediğini bilmiyor memede uyur benimki memeyi reddedince uyku uyumuyor hadi uyudu daha ben arkamı dönmeden uyanıyor
Denizanasi92 canankagan inatlaşmamak, biz dışarı çıkarıyorduk sürekli. Bir de uyumuyorsa çok inatlaşmadım açıkçası