selinkp Duygu007 öyle çok kıvırcık değil gür dalgalı diyiim ama herkes bakım yaptığını felan söylüyor saçları onar mıyor mu ?
Duygu007 selinkp hyr canm alakasi yok ilk yapilirken bakimi oluyo oda saca 1 hafta etkisi olur sonrasi ayni olur aksine yipratir
Lunaluu selinkp ben 3 ay önce türkiyede yaptırdım dikkat etmediğim için saçlarım dalgalandı ama yinede eskisine nazaran kötü durmuyor.
Redeva Ben de konuya farklı açıdan dahil olayım. Emzirirken güvenli olan bir marka var mı? Ya da yıpranmış ve düzensiz dalgası olan saça ne yapılabilir? Bebişten sonra düzleştiremez oldum. Bu hali ile de mutlu değilim maalesef :(