selinkp 2 kere yaptırdım. İlkinde çok dikkat etmiştim beş altı ay düzleştirmeye gerek duymadan kullanabildim. İkincide dikkatsizlikten tuz içeren şampuan kullandığım için daha çabuk bozuldu formu.
Geçen sene bizim okuldaki öğretmenlerin yarısı evde yaptılar kalıcı fön çok memnunlardı😅
Yardım edebilecek biri varsa kuafördekine kıyasla çok uyguna geliyormuş.
Geçen sene tekrar yaptırsam mı diye düşündüm ama benim saçlarım eskisi gibi elektriklenme dalgalanma yapmıyor artık, duştan sonra kurutup olduğu gibi kullanabiliyorum. Kalıcı fönden midir bilmiyorum bu etki.