Manolya_a Bu dünyada naif çocuk yetiştirmek çok zor. Hadi bu arkadaşla görüşmediniz diyelim, yarın okula başlıcak, onlarca çocukla içiçe olucak ve mutlaka akran zorbalığına maruz kalıcak. Kendini savunmayı bilmesi lazım. Ben annem ve babama çok kızarım beni neden böyle yetiştirdiler diye sözlü tartışmayı dahi bilmem ve psikolojim altüst. Çocuğumu asla kendim gibi yapmıcam, ona vurana o da vursun.