Mtbua 4,5 yaşında yeğenim var. Kardeşim onu o kadar kibar ve naif yetistirdi ki. 3,5 yaşında kreşe başladı. Bir baktık çocuk sürekli dayak yiyor. Üstelik sadece krestekilerden değil, parkta, arkadaş ortamında, arkadaşlarımızın çocuklarından falan. Ve asla karşılık vermiyor. Kendinden küçüklerden bile sürekli şiddet görüyor ama elini kaldırıp karşılık vermiyor. Oturup ağlıyor. Kardeşim şu an çok pişman öyle yetiştirdiği için. Şimdi söylüyor sana vurana sen de vur diye, çünkü gelip şikayet etmesinden, aglamasindan falan bıktı. Yani birebir gördüğüm için bu kararı verdim ben de. Düşünün kreşte kendinden küçük bir arkadaşı var merak etme ben seni korurum diyip yeğenime vuranlara o vuruyormus. Şimdi böyle çocukların olduğu ortami bile bile nasıl sana vurana sen de vur demeden buyuteyim?