Veragillerden Ben dördüncü ay atağından gazi olarak çıkmıştım. 😄Geçiyor… Ama kötü bir haberim var sekizinci ayda da aynısını yaşıyorsun. Şu an sekizinci ay atağındayız, uyku gerilemesindeyiz. Aynı şeyleri yaşıyoruz, mahvoldum kaç gündür
FerdAzraMira Veragillerden 🤣🤣🤣 Geçmiş olsun . ciddi misiniz yaa 😩😩😩 4. Ayda da oluyormuş değil mi uyku gerilemesi 🥺🥺
Ysmnakdn FerdAzraMira 😅😅😅 banada öyle geliyor 3 aylıkken duzelcek sünnet olunca duzelcek dediler sonuç halen beklemekteyim 😅😅
Ftmrock91 4.aydayız emmek istemiyor kafasını geri itiyor . Biberonu da almıyor ne yapacağım çok çaresizim . Emmek istememesi bu ayda normal mi