FerdAzraMira Ne zaman bitiyor yaa tam 5. Aya girdiğimiz de bitecek mi ??? Uykusu var uyumuyor gece uyanıyor 2’de 3’de bir daha uyut uyutabilirsen ! Uyudu diyorum yatıyorum 20 dk sonra tekrar emzik ver pışpışla salla 😩 Bazen etini cimcik basmışım gibi ağlıyor sustur susturabilirsen 😔 Gerim gerim gerildim artık yaa sinirlerim bozuldu 15 Gündür daha da azdı !!! Böyle mi oluyor atak bu mu yani atak denen illet geçiyor mu ???
Ysmnakdn FerdAzraMira bende aynı durumdayım biran önce bitsin istiyorum artık şu 4.ay atağı bizde 16 güne girdik
Elisa34 FerdAzraMira evet geciyo bizim 4 ay atagı Bi hafta kadar sürmüştü kafayı yıyecektim düzelmicek sanmıştım gectikten sonra baya rahatlamıştım uykusu daha iyi oluyo
FerdAzraMira Felfena aynı bahsettiğim gibi mi uykusu var uyumuyor ama gözlerini açamıyor yani ısrarla uyumuyor gece belli bir saatten sonra gündüz uykuları zaten yarım saat yarım saat
FerdAzraMira Ysmnakdn Aaa aynıymış bebeklerimiz 1 Nisan doğumlu mu ? Cinnete geliyorum sorma zaten gündüz yatıp da 1-2 saat uyuyan bebek değil yaa gece uykuları gündüze göre iyiydi oda berbat şimdi uykudan gözünü açamıyor amma uyumuyor da 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
FerdAzraMira Songl_selim gündüzleriniz nasıl ? Geçecek mi ya böyle kalmaz inş değil mi atak yani bu ? 😔😔
Felfena FerdAzraMira bizde daha farklı gece uykuları azaldı diyemem ama uykuda dönerek sürekli kendini uyandırıyor dikkati çok dağınık her şey ilgisini çekiyor emerken falan ama herkesin farklı oluyor zaten bebekten bebeğe değişir
Songl_selim FerdAzraMira gündüzleri zaten iyi uykusu yoktu idare ediliyordu ama gece insan dayanamiyor
FerdAzraMira Felfena Evet haklısınız her bebekte atak dönemi farklı oluyor sabırla geçmesini bekliyorum tez zamanda inş 🤲🏻
FerdAzraMira Songl_selim aynen canım ayneen doğdu doğalı gündüz yatıp 1 saat uyuduğunu bilmem yarım saatte 20 dakkaya kalkar
Songl_selim FerdAzraMira insallah toparlanirlarda bizde rahat ederiz gercekten uykusuzluk insani mahvediyor ama hersey bebislerimiz icin Rabbim korusun hepsini 🤲