Ekin-melek22 ozgealpaslan molfix güzel, prima ondan da güzel. Prima incecik yok gibi, rahat, sızdırmıyor. Molfix de sızdırmıyor ama prima kadar ince değil, o kadar rahat da değil. İkisini de kullanıyorum, hangisi indirime girerse.
livanurvealpinannesi61 Ekin-melek22 ben prima kullandım prima kadar kötü bir bez hayatımda görmedim molfix primadan çok çok daha iyi molfix primadan daha ince prima kullandım öyle ince bir bez değil. Aşırı sızdırma yapıyor iç kısmı soyulup dökülülüyor 3 ve 5 numara aşırı kötüydü.
livanurvealpinannesi61 Felfena sleepy extra kullananlar aşırı sızdırıyor dedi. Sleepy serisinde en bana göre en iyisi sleepy bio natural. Bende İnternetten alıyorum molfix 5 numara 156 tane 340 TL olmuş. Aşırı pahalı.
Felfena livanurvealpinannesi61 demek ki uygun ve kampanyadaki yerleri bulamıyorsunuz daha bu hafta aldım söylediğim fiyata hatta şu an bile 112 adet 166 ₺
Ekin-melek22 livanurvealpinannesi61 bana öyle denk gelmedi. Sabaha kadar kakası çişi dolmuş, ne sızdırdı ne de soyulmuştu içi. Molfix de prima da kullanıyorum şimdi, ikisinden de memnun kaldım. Sleepy ile başladım beğenmedim.
livanurvealpinannesi61 Ekin-melek22 5 numara da aşırı sızdırma pişik yaşadık az çiş yapsa üzerinden çıkıyordu.iç kısmı soyulup poposuna yapışıyordu hep. O yüzden ben beğenmedim. Birçok bezi kullandım hiç biri evy baby ye gelmedi fiyatı uygun olsa evy baby alırım hiç düşünmeden kızıma 2 yaşa kadar evy baby kullandım 1200 litreye yakın su içerdi Bi kez sızdırmazdı 😅🙈
Angelss12 ozgealpaslan ben molfix kullanıyorum çok da memnunum pişik olmadı hiç kızım. Sleppy baby turco da kullandım ama onlar çok ince ve emiciliği az gibi geldi bana molfixtem devam ediyorum
Perilice20 ozgealpaslan 4 bez denedim Prima dahil en iyisi Molfix bence. Gerçi ben pure &soft kullandım tasma pişik yok primadan daha iyi boşuna para vermisim hep de sızdırdı bundan Cook memnunum
zynn ozgealpaslan ben baslarda prima molfix kullandim sonra baby turcoya gectim gunduz baby turco cirtli bez gece molfix kulot bez kullaniyorum
Ekin-melek22 livanurvealpinannesi61 5 numaraların da hepsi aynı olmuyor. Paketleri bile değişiyor her aldığımda. Geçenki maviydi şimdi aldım Mor. Geçenki kalındı Molfix baya, aynı 5 numara bu da ama bu ince. Değişiyor demekki.
Littlebird ozgealpaslan neredeyse tüm bezleri denedim en güzeli molfix. Prima ile başlamıştık pahalı diye değiştirdim ben de geçenlerde indirimde denk geldi prima aldım molfixten sonra hiç beğenmedim. Sleepy ve baby turco çok kötü pişik yaptı bebeğime. Minies te denedim o da pişik yaptı ve kaşındı sürekli