enurrrrr kenankaan bu marka ilginç bi şekilde bende uyku yapıyor. Çok kez denedim, eminim artık. Onun dışında gözüm kabul etmişti memnundum ama
enurrrrr Anonim81 şimdi ben de ona bakıyodum. Bi de bunu deneyeceğim sanırım. Siz memnun musunuz ? Benim kullandığım da bu markanın night & day olanıydı. Çook memnumdum çok. kuruluk, batma, uyku yapmıyodu vs diye tercih ediyodum ama 526 tl olmuş.
Anonim81 enurrrrr ben aqua ile geceleri uyuyorum. 2 3 günde bir çıkarıp bakım yapıp takıyorum. 15 günde 1 değiştirip yenisini takıp ilkini dinlenmeye bırakıyorum. Memnunum ben yıllardır kullanıyorum. Önceleri elegance kullanıyordum ama işkenceydi o her gece çıkar sabah tak. Bu çok iyi geldi.
enurrrrr Anonim81 şimdi sipariş verdim inşallah memnun kalırım ve bu son kutum olur. Çizdireyim artık amiin :) teşekkür ederim yorumlarınız için
Aslhn-06 enurrrrr bende yarın avm ye gideceğim almaya. İki gözün numarası farklı iki ayrı lens alıcam 700 küsür fiyat vermişti gözlükçü söylediğiniz sitelere bakayım ona göre almaya gideyim 😂
Simay0123 enurrrrr bende aldım aynısından 1haftadir takıyorum ama gözde yorgunluk yapıyor gibi. Siz suni göz yaşı falan damlatiyormusunuz
Aslhn-06 enurrrrr gariptir ki avm de daha uygundu gerçi bi optik ve diğeri arasında 100 lira vardı en uygun optikten sipariş geçtim bakalım
Sibellettoooo enurrrrr 1 ay önce atasunda 3 alana 1 bedava vardı. Bi orasıyla görüş istersen. Seçenekleride çok
Mazikeen enurrrrr lens optikal uygulaması da var çok memnunum ben hep ordan alırım ertesi gün elimde olur