Merhaba kızlar, ben en son optik lensimi toplu almıştım hamilelikte çok bi yere gitmeyince evde pek takmadım. Sonrasında kullanmaya başladım derken uzun süre sonra yeni bitti. Alayım diye bi bakayım dedim benim aldığım fiyatın üstüne %300 zam gelmiş resmen şok oldum. Çizdireyim kurtulayım dedim ama bebeğimin en azından ek gıdaya geçmesi gerektiğini söyledi doktor. Şimdi mecbur lens alıcam ama sizin önereceğiniz, güvenilir ve nispeten uygun site vs var mı