Dondurmalikahve merhaba yazdıklarınızı okumak ilaç gibi geldi. 32 aylık kızım tuvalet eğitiminde 11. Gündeyiz. Kakasının çişinin geldiğini söylüyor nadir çiş kaçırmaları oluyor. Bizim problemmiz kaka. Son raddeye kadar tutuyor. İşkinde üzerine yapmıştı görünce çok korkmuştu şimdi de korktuğum için kakaları içimde bekletiyorum diyor. Sürekli geldi diyor gidiyoruz oturmasıyla kalkması bir oluyor gelmemiş diyor. Dayanamayacağı yerde sarılıyorum kalkma kızım çizgi film açalım diyorum o zaman yapıyor artık. Ama artık gerçekten dayanamayacağı noktaya gelmiş oldupunda. Bir öneriniz olur mu bize? Kaka kitapları okuyoruz. Kendimiz tuvaletimzn geldiğini gitmemiz gerektiğini söyleyip gidiyoruz sıkça