EylulBoran mesajınızı yeni gördüm ben Hamilton markasını aldım oğlum 2 yaşına girmeden önce almıştım şuan 32 aylık içinde gayet rahat çok seviyor arabasını bende sürüş açısından çok memnun kaldım tek elle kapanıp açılıyor otobüse trene tek başıma çok rahat binip heryere götürüyorum