Kızlar 25 aylık oğluma yeni bi bebek arabası almak istiyorum. Bu zamana kadar kullandığımız model bayağı büyük ve hantal bi modeldi. Şimdi böyle daha hafif , toplu taşımalarda falan tek başıma daha kolay in bin yapabileceğim birşey istiyorum. Baston olarak Joie Brisk Lx modeli çok beğendim, kabin olarakta zaten hepsi birbirine benziyor. Joie baston kullanan var mı ? Yada ikisini kıyaslayıp olumlu olumsuz yorum yapabilecek olan