Elisamomceren GSevilay65 anladım bende sadece ince örtüyorum banyoyu da akşam yapıyor qma inanın çok sıcak balikesir nefes alamıyoruz evin içinde çocuk ne yapsın
GSevilay65 Elisamomceren ben öğlen banyo yaptirorum öğlen uykusun da çok güzel uyuyo akşam serin olur üşür die yaptirmiyorum
YeniAnneIstanbul Elisamomceren ben yetisken olarak bile dayanam o sicaklara yazik bebeklere yazlari cok zor :( benim oglum 2 yasinda olacak ama o bile dun sicaktan uyandi vs. nerdeyse sadece bezle birakacaktim ama o kadarda illeri gidiyor sanki 😂