Havalar çok sıcak bebekler sürekli terliyor haliyle gece de cam açık yatıyoruz biz öbür türlüsü imkansız tek cam açıyorum ama sanki üşüyor gibi hissettim kolları bacakları soğuk gibi birde sadece atlet zibinla yatırıyorum üstünü orturmuyor yanlış mı yapıyorum acaba tecrübeli anneller nasul yapıyorsunuz kuru öksürük olmuştu bir kaç gündür buna mı bağlı anlamadım