Minisinannesiii ama problem bu: cocugun hastaligi mamaylada cozulebilirdi. Annemlerimiz yapti bize birsey olmadi cumlesi yazdiginizin herseyi yok ediyor. Eskiden bilmeden yapiyorlardi. Yani dedigim gibi doktorlarin yaptigi arastirmalara gore zaten su verilmez 6.aydan once. Mideleri kucucuk suyun besin degeri 0, ne gerek var suyla mideleri doldurmaya. Az da olsa o mikta kadar daha az sut almis oluyorlar. Mama yapip vermek, o suyun yerine, daha iyi olmazmi? Mama varken niye su verilsinki? Hem icinde vitamin vs.var. ben 30 yasindayim annem beni buyuturken 100% mamayla buyuttu ve o zamanki doktoru bile su vermeyin ilk 6 ay demis (ek gidaya gecince ne kadar su verilmeli vs.konusurken konuya denk geldik) yani eskidende butun anneler vermiyordu. Post sahibi madem kendi deniyimlerini paylasmam istemiz basligini baska bir sekilde kullansaydi. Bu sekilde olmamis. Zaten onada yazmistim: siz bilirsiniz ama arastirip okuyun, sizde zararlarini goreceksiniz.