tugbactlkya bir şey belirtmenize gerek yok, postunuzu okudum zaten ona göre yazdım gördüğünüz gibi. Doktorunuzun sizin bebeğiniz için önerdiği şeye ben ne diyebilirim, ben kimim ki ona söz edicem kimse de edemez.
Ben sizin genellemenizin yanlış olduğunu söyleyip dünya genelinde 6 ay öncesi bebeklerin su içmesi ile ilgil kabul gören genellemelerden bahsettim.
Siz madem deneyiminizle su vermeyen annelere hitap etmeyi seçtiniz bu şekilde, artık takılmamak olmaz, çünkü sağlık konusunun böyle genellemesi olmaz. Siz evet kimseye su verin dememişsiniz ama sizin başınıza gelen bu durumdan korkup bebeğine gereksiz yere su verecek çok anne var bu forumda. Muhtemelen bu kişiler su zehirlenmesi denen olaydan da habersiz kişiler olacak.
Tabi ki size kimse deneyiminizi paylaşmayın demiyor ama başlığınız bu olayı bambaşka bi yere taşımış. Umarım kimse bu postunuzdan etkilenip doktoruna danışmadan iş yapıp üzülmez.