Geçmiş olsun. Tıpta hastalık yoktur hasta vardır denir. Sizin bebeğinizin ihtiyacı olmuş demek ki o ya da bu sebepten. Ekgıdaya başlamayan bebek su ihtiyacını anne sütünden ya da formül sütten alır. Siz deneyiminizi “su vermeyen anneler” diye genelleyemezsiniz. Ben ekgıdaya başlayana kadar su vermedim, eksikliğini de hissetmedim, ben de sakın çocuğunuza su vermeyin ihtiyacı yok diye mi başlık açayım yani.
Ayrıca emziren annenin ne kadar su içtiği de önemli, hastalığı özel durumları tenzih ederek söylüyorum, sıcaklarda bebeğe su vermek yerine anne içtiği su miktarını arttırmalı.