tugbactlkya Kızlar ben 6 aydan önce su verme taraftari değildim çünkü doktorlar 6 aydan önce vermeyi uygun görmüyordu o yüzden ben ilk 3 ay çok çok nadir şu verdik 3 buçuk aylıkken bezinde pembe lekeler oluyordu doktora götürdüm çok beslenme dediler daha ne kadar besleyecektim yani 30 dk ya 1 saate emiyodu kızım. Postalardan da anlayacağınız gibi idrar yolu enfeksiyonu geçirdik gerçekten çok kötüydü ağırdı kusuyodu ateşi vardı hep huysuzluk geçen hafta da bakteri çıktı temizledik kültürü de hocaya amorf kristal çıkmış yani bezi pembe eden şey daha sonra bugün hocaya sordum hocam 7600 kilo dedim hesap yaptı ne aliyo dedi anne sutu dedim normalde dedi 700 800 ml içer bir bebek dedi anne sütünden aldığını var sayarsak en az 250 ml dedi şu an kızım 5 ay 25 günlük biraz önce eve geldiğimde eskisi gibi çiş yaptığını gördüm bu beni çok mutlu etti şu aralar az yapıyor dedim o zaman 700 800 ver dedi nefroloji doktoruve keşke kayinvalidemi dinleseydim de verseydim diyorum ama ilk bebeğim en azından tecrübe edindim .Burdan sizlerle de paylaşmak istedim. Yaşadığım şehir çok sıcak olduğu için kısaca doktor bana şu vermemi önerdi şu aralar yaşadığım şehirde 38 ila 42 derece civarı bilginize
Tozluyol tugbactlkya doğdu günden beri bir çay kaşığı verdim bi sorun yaşamadım.anne sütü aldığı halde
Bhr28 tugbactlkya bu tarz bir şeyi bizde yaşamıştık. Kızım 3 aylık falandı yapılan idrar tahlilinde bir şey miktarı fazla çıkmıştı sanırım tam emin değilim, doktoru su vermemiz gerektiğini söylemişti.
Znurr tugbactlkya çok geçmiş olsun ama yaşanılan bölgeye göre değişen bir durum bu mesela ankara da şu an sizin bahsettiğiniz gibi bir sıcaklık yok ve her bebek, her anne sütü birbirinden çok farklı. Doktorlar bebeğe göre karar verir buna.
tugbactlkya Tozluyol bende öyle qma bi hesap yapti 0,25 mt3 le kiloyu çarptı birazdan araştıracak öyle bi sonuç çıkardı nefroloji doktoru şu hayattır ya valla
tugbactlkya Znurr Her bebek kendine özeldir haklısınız ama suyun dozu da kacirmadikca ben yarar olarak görüyorum Ankaralıların bilemem ama bizim burası yaniyo o yüzden bol bol vericem
MySunny Znurr aynn katılıyorum. Bizim ev de çok sıcaktı, o aylardayken her gün 3 kere duş aldırıyordum,serinlesin diye,özellikle uyku önceleri. O yüzden ben hiç problem yaşamadım,
gocebebirbayan tugbactlkya hesabı kitabı boşver. Sen hesaplı mı yemek yiyorsun. Ver çocuğa suyu. Günah ya yemin ediyorum hakkına giriyor su vermeyen anneler. Çiçek bile dikilince can suyu verilir. Hayvanlar bile yeni doğunca annesi suya götürür. Yapmayın Allah aşkına. Ben doğduğu gün 1 aylık filan olana kadar çay kaşığı ile verdim. Sonra wee nin küçük su biberonu ile verdim. 6 aylık olunca alıştırma bardağına geçti. Şuan 18 aylık. Anne su anne su diyor susayınca yanıma geliyor. Gidiyorum bardakla veriyorum içiyor yarım su bardağı üstelik 28-30 derece burda hava. Acıyın çocuklarınıza acıyın merhamet edin
YeniAnneIstanbul tugbactlkya su vermek yerine mamada verebilirsiniz 6. Aydan once besin degeri 0 olan su vermektense formul sut daha saglikli cunku burda susuz kalmis, o da yeterince sut icemedigi icin su icmedigi icin degildir. https://www.healthline.com/health/baby/why-cant-babies-have-water#water-intoxication
livanurvealpinannesi61 YeniAnneIstanbul katılıyorum size alması gereken anne sütünü almıyorsa da enfeksiyon VS olur.
tugbactlkya YeniAnneIstanbul Yarım saat bazen 40 dk emen kızıma hakaret etmiş olursunuz bu sözlerinize ayrıca kızım mama değil anne sutu alıyor her şeyin yeri farklıdır canim
pattisanne YeniAnneIstanbul arkadaşımın bebeği formül süt içiyordu su vermedikleri için yavrucak dehidrasyon yaşamış yoğun bakımda kaldı doktoru çok kızmıştı. o bunu söyledikten sonra ben de bebeğime su vermeye dikkat ettim
livanurvealpinannesi61 tugbactlkya kilosu güzel zaten sorun varsa doktorlar su verin diyorlar sorun yok ise vermeyin diyorlar ben 6 ay su vermedim sorun yaşamadık hiç.
YeniAnneIstanbul livanurvealpinannesi61 aynen cunku normalde anne sutu ve formul sutun icinde ihtiyaci olan su miktari zaten var. Demekki bebek yeterince icemiyorsa herhangi bir sebepten dolayi o yuzden eksikligi oluyor maalesef
tugbactlkya livanurvealpinannesi61 Size asla katılmıyorum sadece beslenemekten enfeksiyon olmaz kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin
YeniAnneIstanbul gocebebirbayan hakkinami giriyor? https://www.healthline.com/health/baby/why-cant-babies-have-water#water-intoxication Su yerine, anne sutu sivi ihtiyaci karsilamiyorsa, formul sut verilmeli 6.aya kadar
livanurvealpinannesi61 gocebebirbayan neden hakka girmişiz hanımefendi instagram da güncel anne var uzman çocuk doktoru girin bakın yazın sorun hatta anne sütü alan bebeğe su verilir mi diye sonra hakka giriyorsunuz dersiniz. Uzmanlar çöl ikliminde bile anne sütü yeterlidir diyor bunu diyen doçent doktorlar emzirme danışmanları ve uzman çocuk doktorları.
Zeyzey133 gocebebirbayan her gün mü veriyorsunuz peki. Bende 10 günlük anneyim ilk çocuğum tecrübesizim bu konuda oğlum 10 günlük ne zaman su vermem gerekli her gün bir çay kaşığı mi veriyorsunuz bizim için erken mi
AyseNr01 Eylülde dogum yaptım. Kışa geldiginden sanırım 5 aya kadar su vermedim. Doktorumda anne sutunden yeterli sıvıyı alır demisti. Hicbir sorun yasamadim. Ama dedigim gibi kışa geldi. Yazın bebeklerin daha çok sıvıya ihtiyacı olabilir
livanurvealpinannesi61 tugbactlkya yetersiz anne sütü alan bebeklerde enflasyon idrarda pembe renk VS olur önce alması gereken miktar karşılanır yine aynı olursa su verilir.
minikcivcivlerinannesi RaYaOm bende daha 15 günlükken vermeye başladım. Bir arkadaşım dedi sağolsun tam haziran ayında doğum yapmıştım çocugun içi yanar ağız içi pamukçuk olur ver diye her mamanın arkasına bir çay kaşığı da su veriyorum sonra weenin minik suluğunu aldım falan doktora kontrole gittiğimde hocam ben böyle böyle yapuyroum su veriyorum iyi mi yapıyorum bilginiz olsun dedim çok iyi ediyorsun ver demişti. Aşırıya kaçma dedi yok zaten bir çay kaşığı dedim ve hep bu şekilde devam ettim. Bencede verin arkadaşlar her ne olursa olsun siizn içiniz yanmıyor mu bu sıcaklarda bir çay kaşığı suyun ne zararı olacak
2626 tugbactlkya benimde bebeğim 5aylık su vermeye korkuyorum ilk 6 ay sadece anne sütü dedikleri için annem arada veriyor çok verme diye kızıyordum paylaşımınız çok faydalı oldu teşekkür ederim
agns livanurvealpinannesi61 2 çocuğuma da bir damla su vermedim ikisi de ağustos doğumlu biz öyle gördük öyle biliyoruz hiçbir problem yaşamadım Dr umuz da hemfikir zaten
Edahmyra livanurvealpinannesi61 bişey biliyoruz sanıp konuşuyolar işte merhamet edicekmişiz saçmalığa gel 😂
rua_da_senhora_das_verdades livanurvealpinannesi61 güncel annenin son postlarını görmediniz sanırım 😊