Emziği eliyle buldurup ağzına götürmesini sağlayın öyle öyle uyandığında kendi bulup ağzına götürür gözlerini bile açmadan:) benim oğlum 7 bucuk aylık uzun süredir emzik de biberonla suyu da beşiğine koyuyorum gece kendi kalkıp suyunu da içiyor emziğini de alıyor. Hem uykusu bölünüp ağlamıyo hem bizi de uyandırmıyor