susunbebekuyuyo Ya kurban oldugum rabbim iste aynen dunyaya gelcekse ,nasibi varsa doguyor.Benim ilk ikisi baya zamaninda oldu 3.bebegim 31 haftada dogdu.4. ye supriz sekil de hamile kaldim oda 30 haftalik dogdu.Dogurana kadar neler neler dediler.Bi kendi doktorum her sezaryen risktir dusunme dedi.
30 hafta neler cektim gel bana sor 😂Ancak en kolay dogumum 4. dogum oldu.