cankuzularim rahim ağzı yetersizliği varmis ve ilaçta kullanıyormuşsunuz bence ihmal etmeyin yinede bir doktora gözükün derim. size gün içinde iş yapmayın uzanın desem de üç çocukla zor olacak biraz yersiz bir öneri olur benimki😅
Bu arada sezaryen sonrası normal doğumlar arası kaç yıl var doktorunuz mu önerdi normali?