Noname21 haklısınız aslında. Ama inanın bişeylere yetişmeye çalışmaktan, evi döndürmekten kendime vaktim kalmıyo. Yeri geliyo kuaföre bile ayda bir defa zor bela gidebiliyorum. Bebeğim eşimde beş dakikadan fazla durmuyo. Yedi aylık şimdi kızım hareketlenme döneminde. Babası tutamıyo ona yetişemiyor. Ona da hak veriyorum çalışıyo yorgun oluyo. Doktor doğumdan sonra gel muayene ol dedi hala gidemedim. Ayağımda kemik çıkıntısı var yürürken dahi canımı acıtıyor gidemiyorum. İnşallah bi gün kendim için doktora gitcem bende.