Ben bir dönem glutensiz beslendim ama bizim ülkemizde sürdürmek çok zor. Glutensiz ürünleri bulmak zor, bulsanız da gerçekten çok pahalı. En lüks restaurantlarda bile glutensiz seçenekler ya hiç yok ya da çok az. Ayrıca glutensiz beslenirken dahi ilaca devam ettim, bıraktığımda tsh yükseldi. Yalnızca anti tpo değeri öncesine göre daha düşük çıktı, ancak yine de sınırın üzerindeydi.