416767 bende rabbim.nasip ederse ocaktan sonra düşünüyorum üç yaşını tamamlamış olacak.suan herşey rayinda cok sukur gezmeye beraber gidiyoruz her şeyi beraber yapiyoruz arkadaşım oldu zor olacak belki ama yaş geçtikçe bende bu enerji olurmu bilemem korkusuyla yapmayı düşünüyorum.seneyede kreşe göndereceğim bazen diyorum acaba kreşe alışma durumu geçse mi öyle bı düşünsem ikinciyi