416767 kızım 13 aylıkken kaza sonucu hamile kaldım hamileliğim kolay geçti doğumda kızımı bırakırken zorlandık çünkü bana çok düşkün ben olmadan uyumaz yemek yemez falan ama yinedr 2 günü atlattık sezeryan doğum yaptım dikişlerimi aldırana kadar annemde kaldım çünkü evde baş edemezdim dikişlerimi aldırdım eve geldim tabi kızımda kıskançlık oldu bebeği kimseyle paylaşmadı kimseye elletmedi bir tek ben kucağıma alabiliyordum bebeğimi şuan oğlum 3 aylık kızım 2 yaş 2 aylık ve rahatız çok şükür marketimize gidiyoruz birlikte geziyoruz parklara gidiyoruz kızım bebek arabasında oluyor oğlum da kanguru da uykularımız da da bi sorun olmadı çok şükür aklınıza takılan başka bişey varsa yazabilirim 😊 ama eğer 2. Yi düşünüyorsanız çocuğunuza çok dikkat edin derim benimle aynı anda hamile kalan arkadaşımın büyük oğlu çok içlendi hırçınlaştı yemek falan yemez oldu çocuğunuzu önce hazırlayın derim ben kızımda yaşamadım öyle bişey ama çocuktan çocuğa değişiyor siz daha iyi tanırsınız çocuğunuzu bide benim kızım çok sessiz bebekliği de kolay geçen bi çocuktu şuanda da öyle uyku saatimiz yemek saatimiz atlanmadığı sürece sıkıntı yaşamıyoruz