Cennet_annesi Busrd diken batınca tabi biz can telaşına düştük attık çöpe 🥹🥹🤭 sevenler seviyodur tabi siz işi cozmussunuz 👏👍
Busrd Cennet_annesi neredeyse yazları bu meyveyle geçerdi kimi tatsız olabilior ama tstlisida bal gibi oluyor 😆
Sarelinagis Cennet_annesi havluyla sürtün elinizi cımbızla baş olmuyor bu arada baya dikenli ben bilmeden o şekilde direk kesip ağzıma atmıştım düşün ne kadar acı çektim 😂 😊
Cennet_annesi Sarelinagis eyvah eyvah 😱🤭 düşünemiyorum bile tamam bi bakiyim çıkarttım ama sanki şimdi psikolojik olarak batıyor ☺️
Dbe1506 Cennet_annesi evet çekirdekten tad alamıyorsun zaten ama adanalılar bayılıyor ona ne anlıyorlarsa 😂
Esila001 Cennet_annesi çok severim bizde izne geldik babam almış 1 kova ama tabi önce yıkamış onu ice çok dikkat edilmesi gerekiyor ice yıkanması lazım yoksa aynen dikenleri batıyor ve gozukmuyorda siz ailecek tam nasibinizi almissiniz valla
Tugceeeee01 Cennet_annesi dikenli incir bizim orda çok olur tadıda güzeldir aslında onu yemek istiyorsanız bi iki saat suyun içinde bekleteceksiniz sonra tezgahın üstüne başlarından kesip ortasına çizip atacaksınız sonra çıkıyo siz bilmediniz in zor olmuş yoksa çok zor değil canım
biryazmasali Cennet_annesi selam sizin bu postunuzdan sonra bugun sahildeydik kızım biara dalmşm elimde birşeyle baktı bi baktım ki dikenli incir biri sahile atmş beynimden vuruldm bi kaç tane çıkardım ama görünmüyor diken ağrısa canı yanardı dimi 3 yaşında buarafa bilinçli yani çok endişelndm
Cennet_annesi biryazmasali ayiyy ya çok geçmiş olsun evet acı acı yanıyor , fakat temizlemekte çok zor gözükmüyor nerdeyse , dokunduğu elini hafifçe elinizi gezdirin bakalım batan bişey var mı acımıyorsa yoktur herhalde çünkü söyler diyosunuz 😥😥
biryazmasali Cennet_annesi yok batan bişey yok bişeyde söylemiyor ama şoka girdim 2 3 tane olmasına şaşrdım allah korudu diyorum🤦🏼♀️
biryazmasali Cennet_annesi işallah canı ynsa söyler diye düşümüyorum sizede yazmamım sebebi acaba kendi kendine çıkarmı bilginz var mı