Selam kızlar , bilgilendirme postudur 🥹 aslında çok sinirli olabilirim eşim bu meyveyi almış getirdi neyse önce tadına baktı beğenmedi sonra ellerim yanıyor demeye başladı bide ne görelim elleri heppp diken amannn kaç saat onu temizledi o arada kardeşim annem de nasibini aldı tabi hepsinin elinde bi cımbız ben hiç ellemedim poşetini atarken ( yok artık ) nerdeyse 10 tane benden de çıkardık eşime dedim ya aldığın yer söyleseydi yada arastirsaydin almadan bilginiz olsun yani yicek olanlar Çelik eldiven taksın anca paklar bide birrr yanıyor acıyor ayiyy 🤭🤭🤭 ismini de sonradan öğrendim , adından da anlaşılacağı üzere 😥