Sa23 ben kzııma yaptırdım ozam 480 falandı gectiğimiz Kasım ayında.
9 sene önce yegenıme de yaptırmıştık. Cok şükür hasta olmadı okula başlayana kadar.
Benım kızımda 11 aylık maşallah diyim heryerde gideriz sehir içi sehirdısına denize pikniğe. Toprakla oynar bazen yer 🤦 denize gittik ister istemez suyu yuttu kum yuttu yani maşallah diyim.
Ama kuzenım yaptırmadı 14 aylık cocugu cok hastalandı denize gittiler mikrop kapmış hep ishal. Sehir değiştirin hemen hasta agzı burnu akıo ishal oluyor falan. Bence yaptırın ama sizin kararınız 😇🤗