Meriz proktokolit olduğu düşünülüyor. Yani inek sütü ve süt ürünleri alerjisi. Besin alerjisi de var. Rota aşısı olduktan 1 hafta sonra hastaneye kanlı kaka ve şiddetli gaz sancısı , huzursuzluk şikayetiyle gittik yeniden. Çocuk doktorumuz alerji bölümüne yönlendirdi proktokolit tanısı düşünüldü. Ve 2. Doz rotayı kanlı kakayı tekrarlatabileceği gerekçesiyle önermedi alerji doktorumuz alerji bağırsak tepkili olduğu için. Daha önceden Kanlı kaka görüldüğü için önermedi yani bize. Kendisi Prof. Ben de risk almadım , yaptırmayacağım. Alerjisi olduğunu rota aşısından sonraki bir hafta içerisinde fark ettik yani biz, o şekilde ortaya çıktı . Burada da birileri yazmıştı o aşının alerjiyi pik yaptırabileceğini. Ben de alerjisini fark etmemizi rota aşısının sağladığını düşünüyorum. Pek tesadüf gibi gelmedi bana. Bilemiyorum. Böyle bir durum olmasaydı zaten ilk dozu yaptırmıştık 2. Yi yaptıracaktık. Tamamlamayı da çok istiyordum ama nasip olmadı. Kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyorum ben hem rota hem menenjit aşılarının aksi bir durum olmadıkça.