Mrs_Mert Benim de en son 5 mm adenom var hipofizde hamilelikte büyüyor o lezyon ve takip gerektiriyor tüm hamilelik boyunca göz sinirlerine baskı yapıp görme kaybına yol açıyor. Bende 5 ay oldu doğum yapalı henüz emar çekilmedim tekrar bakılması gerekiyor ama insan sıkılıyor bıkıyor ben 9 ay boyunca endokrin beyin cerrahisi göz hastalıkları kadın doğum takipliydim yıldım gerçekten