glcn1990 [silindi] iğneyle alakası var mı bilmiyorum ben hiç vurulmadım.
Kızımı memeden kestim ve birden değil. Zamana yayarak aylar içerisinde kestim. 10 ay geçti göğsümü sıktığımda hâlâ süt geliyodu. Hatta afedersiniz süt gibi değil iltihap gibiydi.
Sonra bende adet düzensizliği başladı. 3 ay geciktiği oldu. Kadın doğuma gittim kan tahlili yapıldı. Süt hormonum hep yüksek çıktı. Bi hap kullandım. Daha hap bitmeden süt kesildi. Ama doktorum bu hormonun beyinden salgıladığı için bir de ilaçlı mr istedi. Onda da hipofiz bezinde 4 mm lezyon göründü. Şimdi beyin cerrahına randevu bekliyorum. Önemli veya kötü bişey değil ama senede bir kontrol gerektirebilir dedi.
Sizde de aynı şey çıkacak diye bişey yok. Çıksa bile kadınlarda sık rastlanan bi durummuş. Ama yine de doktora gitmenizde fayda var. 🌷