Emelss- kaygi bozuklugu bende de var, ayni soylediginiz gibi biri bana haksizlik yaptığında gunlerce kafama takiyorum, istedigimi soylemis, hakkimi savunmuş bile olsam dilim Allah görüyor herkese layigini verir diyor ama icim oyle degil. Doktor kaygili yapinin kisilik özelligi oldugunu soylemisti ama takinti icin cok severek baglanacagin bir hobin olmali, enerjini pozitif şeylere aktarmalisin demisti. Her insan takar ama gecer, hayatlarındaki öncelikler farkli olduğu icin onlar takintiyi devam ettirmiyor senin de onceligin, ugrasin baska olursa takilmayacaksin demisti. Cok sukur simdi daha iyiyim