Ebruxx1 Of bende aynı cidden aynı sokak yürüyorm mesela durunca başım dönmeye başlıyor yere veya yukarı bakarsam daha da artıyor ve benı cok rahatsız edıyor ama ona rağmen çıkıyorm , çünkü kaçarsam daha da şiddetli gelıyor biliyorm , şöyle ki kendınızı kötü hissediyorsanız emzırırken kullanabılceğnz bi ilaç vardr belkı psikıyatrıse gidin sorun , ben ilkinde de çok ertelemştm hep daha kötüye gittim şuanda erteliyorm daha kötüye götürüyorm farkındaym ama eşimde aman başlama ilaca , kendın yapıyosn edıyosn diyor