mamma00 biz de 4 aylığız. Size şunu söyleyebilirim ki tek etken psikoloji ve su içmek.
Burda bir post açmıştım işte sütüm az üzülüyorum vs diye. Bir bayan (allah ondan razı olsun) güveniyorum sana yapabilirsin dedi. O gün bugündür sütüm az diye düşünüp strese girmiyorum ve bebeğimin kilo alımı yavaştan düzelmeye başladı. Ekstra bestlak damla ve imom latte de kullanıyorum. Kendimi daha iyi hissediyorum içince sanki elimden geleni yapıyormuşum gibi. Ama İnanın bana biraz huzur, sütüne bedenine güvenmek, su içmek ve aç kalmamak yeterli.🌸 yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız sütü yağlandırmak için badem, ceviz, et, yumurta, tavuk. Üretimi arttırmak için de yulaf ezmesi, dere otu, semiz otu, meyvesuları, hoşaf, aşure bunlar da güzel geliyor.